حضور ویستا پک در نمایشگاه بسته بندی ۱۴۰۲

نمایشگاه چاپ و بسته بندی و ماشین آلات تهران آذر ماه  ۱۴۰۲

شرکت ویستا پک تولید کننده و صادرکننده تخصصی ماشین آلات چسب زنی کارتن و نماینده فروش دستگاه های بسته بندی عمودی خارجی  در سی امین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران که در آذر ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، در فضای باز بین سالن ۳۸ ( آلمان) و ۴۰ شرکت کرد.

در زیر گزیده ای از شات های سی امین نمایشگاه چاپ و بسته بندی را خواهیم دید. با تشکر از همه عزیزانی که افتخار دادن و در کنار ما بودند.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی آذر ماه ۱۴۰۲ روز اول

نمایشگاه چاپ و بسته بندی آذر ماه ۱۴۰۲ روز سوم

نمایشگاه چاپ و بسته بندی آذر ماه ۱۴۰۲ روز دوم

نمایشگاه چاپ و بسته بندی آذر ماه ۱۴۰۲

نمایشگاه آگروفود تهران خرداد ماه  ۱۴۰۲

نمایشگاه اگروفود به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای مرتبط با صنایع غذایی و کشاورزی، موضوعاتی است که در سطح جهانی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این نمایشگاه سالانه در تهران برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند محصولات خود را عرضه کنند و با دیگر شرکت‌های مرتبط با این صنایع آشنا شوند.

شرکت ویستا پک در سی امین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته تهران که در خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، در سالنB ۴۱ ـ طبقه بالا ـ غرفه ۶۸ شرکت کرد.

در زیر گزیده ای از تصاویر سی امین نمایشگاه آگروفود (صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته) را خواهیم دید. با تشکر از همه عزیزانی که افتخار دادن و در کنار ما بودند.

نمایشگاه آگروفود خرداد ماه ۱۴۰۲ روز اول

نمایشگاه آگروفود خرداد ماه ۱۴۰۲ روز دوم

نمایشگاه آگروفود خرداد ماه ۱۴۰۲ روز سوم

نمایشگاه آگروفود خرداد ماه ۱۴۰۲ روز چهارم

صنایع بسته بندی ویستا پک با برند VISTA PACK با ۱۵ سال تجربه پرافتخار و بکارگیری نیروی متخصص و کارآمد، دقیق ترین و متمایزترین تولید کننده و عرضه کننده ماشین آلات بسته بندی در ایران می باشد.

برای اطلاع از قیمت دستگاه ها کافی است با تلفن ۰۹۱۲۳۷۹۸۶۲۶ تماس بگیرید.

افتخارات ویستا پک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید