نکات مهم قبل از خرید شیرینگ چیست؟ | ویستا پک

نکات مهم قبل از خرید شیرینگ چیست؟ شیرینگ شیوه ای برای بسته بندی کالاها می باشد که به کمک حرارت، پلاستیک را به پیرامون کالا می پیچد. این سیستم با توجه به کارایی انواع متنوعی دارد که عملکرد هر کدام با دیگری متفاوت است. این شیوه بسته بندی به علت سرعت، سطح کیفی بالا و مقرون به صرفه بودن دارای طرفداران بسیاری است و از محبوبیت قابل ملاحظه ای برخوردار می باشد. با ما همراه باشید تا با انواع دستگاه شیرینگ آشنا شوید.

خرید دستگاه شیرینگ

انواع  شیرینگ

 شیرینگ دارای انواع متنوعی است که به شرح زیر می باشند:
• دستگاه بسته بندی کابینی: یکی از انواع  شیرینگ دستگاه بسته بندی کابینی می باشد. این دستگاه، خیلی ساده و به صورت نیمه خودکار می باشد و همواره در قنادی ها، هتل ها، رستوران ها، کترینگ ها بکار برده می شوند. اپراتور به وسیله این نوع سیستم می تواند پروسه بسته بندی را تقریبا در ۱۰ ثانیه انجام دهد. برای مشاهده مشخصات کامل دستگاه به صفحه شیرینگ کابینی ویستا پک مراجعه کنید.

•دستگاه بسته بندی اتوماتیک: از خصوصیات عمده شیرینگ اتوماتیک می توان به سرعت بسته بندی بالا، کیفیت عالی ، قابلیت ساماندهی حرارت، شتاب کانوایر و مدت زمان بسته بندی اشاره کرد. هدایت کالا به خارج از دستگاه به وسیله تسمه نقاله صورت می گیرد.

•دستگاه بسته بندی تونلی: معمولا این سیستم ها جهت بسته بندی نوشابه ها و آب معدنی بکار برده می شوند. ولی برای کالا های دیگری هم مانند جعبه، رب، تن ماهی، قوطی،بطری های عرقیجات گیاهی، آب رادیاتور و… بکار برده می شود. این گونه بسته بندی به دلیل اینکه حفاظ روشن و قابل دیدی دارد و کالای داخل آن را می توان به خوبی مشاهده کرد. جز بسته بندی های کاربردی و مشهوری است و افزون بر آن از ورود گرد و غبار، نم و رطوبت به درون کالا ممانعت به عمل می آورد.برای مشاهده مشخصات کامل دستگاه به صفحه شیرینگ تونلی ویستا پک مراجعه کنید

برای اطلاع از قیمت دستگاه شیرینگ کافی است با تلفن ۰۹۱۲۳۷۹۸۶۲۶ تماس بگیرید

مزایای شیرینگ

واقع شدن بسته ها و کالا ها در درون حفاظ پلاستیکی توسط  شیرینگ مزایای بسیاری را ایجاد کرده است که عبارتند از:
•کالاهایی که به شکل چند تایی به بازار عرضه می شوند. را به آسانی به وسیله سیستم بسته بندی شیرینگ  در کنار هم قرار می دهند.
•حفاظ جعبه کالا ها با فیلم شرینگ، آن ها را از رطوبت، گرد و خاک در زمان جابه جایی و انبار داری در محیط باز، نگهداری و حفاظت می کند.
•این نوع بسته بندی فقط جنبه حفاظتی ندارد بلکه می تواند از نظر تبلیغاتی هم برای محصول مزیت داشته باشد. در حال حاضر بیشتر بطری ها با هدف زیبایی و شکیل نمودن کالا، همه یا قسمتی از آن را به وسیله  شیرینگ پوشش داده می شود که این عمل را سیستم لیبل شرینک انجام می دهد.
•احتمالا اصلی ترین مزایای شیرینگ، توانایی مهر و موم نمودن محصولات می باشد.

پیش نیاز های خرید دستگاه شیرینگ

نکات مهم قبل از خرید شیرینگ

پیش از آنکه  شیرینگ را انتخاب کنید بایستی به یک سری نکات توجه کنید که عبارتند از:
•توان مصرفی سیستم از لحاظ صرف انرژی و نیرو بایستی ارزیابی شود.
•ارزیابی اندازه و ابعاد لبه ورودی تونل در نمونه های تونلی و اندازه مخزن سیستم در نمونه کابینی، بسیار حائز اهمیت است. و باید پیش بینی های آتی صورت گیرد و دستگاه را با ابعاد مورد نظر خریداری کنید که در آینده با بالا رفتن ابعاد و سایز کالاها نیاز به تعویض دستگاه نباشد.
•در دستگاه بسته بندی شرینگ تونلی باید خط سیر نقاله از لحاظ محل استقرار در کارگاه یا کارخانه ارزیابی شود که خط قائم یا به شکل خطی باشد.
•معمولا در همه انواع مختلف شیرینگ به فیلم شیرینگ نیاز است. که در زمان خرید نایلون بایستی سطح کیفی آن مورد ارزیابی قرار گیرید تا بعد از جذب فیلم مسائلی نظیر شفاف نبودن رنگ، پاره شدن نایلون و غیره پیش نیاید.

برای اطلاع از قیمت دستگاه شیرینگ کافی است با تلفن ۰۹۱۲۳۷۹۸۶۲۶ تماس بگیرید

پیش نیاز های خرید دستگاه شیرینگ

پیش نیاز های خرید شیرینگ

شیرینگ دارای دسته بندی های متنوعی است که مطابق ابعاد، نوع کاربرد، صرف انرژی و تعداد بسته بندی از هم جداسازی می شوند.
•نوع کاربرد: مطابق کالایی که می خواهید بسته بندی کنید همواره ۳ نوع بسته بندی وجود دارد. که حاوی بسته بندی دور باز (مانند آب معدنی)، دور بسته (مانند جعبه بیسکویت مادر) و یک طرف بسته (مانند شانه های تخم مرغ) می باشد.
•نوع مصرف انرژی (برقی یا گازسوز): ماخذ تامین انرژی دستگاه می تواند برقی، گازی یا تلفیقی از هر دو مورد باشد. سیستم بسته بندی تونلی برقی و سیستم شیرینگ گازسوز می باشد. سیستم تونلی دوگانه سوز هر دو منبع انرژی را بکار می برد و به شکل جداگانه یا تلفیقی از آن ها استفاده می کنند. البته دستگاه شرینگ تونلی از نوع برقی در رده بالاتری از سطح کیفی قرار می گیرد. اما از امتیازات سیستم شرینگ تونلی دوگانه سوز این است که قابلیت تغییر ماخذ انرژی در فصول متنوع سال در آن وجود دارد. به این صورت که علاوه بر صرفه جویی در مخارج و هزینه های گاز و برق، در صورت کاهش فشار گاز یا ولتاژ برق انتخاب دیگری به عنوان جایگزین در دسترس خواهد داشت.
•ابعاد و تعداد بسته بندی: شمار کالاهایی که بایستی به شکل روزانه بسته بندی شوند در تعیین  شیرینگ بسیار حائز اهمیت است. برخی از مدل های این نوع دستگاه نظیر شرینگ تونلی خودکار جهت بسته بندی هایی با سرعت و تعداد بالا کارایی دارند و بعضی دیگر نظیر سیستم شرینگ تونلی دستی برای شمار اندکی محصول با سرعت خیلی کم کاربرد دارند. کوچک یا بزرگ بودن سایز و ابعاد کالا هم سبب می شود اندازه نوع دستگاه تغییر کند. وزن کالا ها نیز بایستی در خرید دستگاه مطرح شود.

 

کلام آخر
شیرینگ کردن محصولات به علت سرعت، سطح کیفی بالا و کاهش هزینه ها دارای طرفداران بسیاری در حوزه بسته بندی می باشد . درصورتیکه تمایل دارید بسته بندی محصول شما شکیل تر، ایمن تر و ارزانتر از دیگران باشد، دستگاه شیرینگ را از ما خریداری کنید. افتخار صنایع بسته بندی ویستا پک با برندvista pack این است که هیچ گونه همتا و رقیبی از نظر کیفیت دستگاه ندارد.

صنایع بسته بندی ویستا پک با برند VISTA PACK با ۱۵ سال تجربه پرافتخار و بکارگیری نیروی متخصص و کارآمد، دقیق ترین و متمایز ترین عرضه کننده دستگاه بسته بندی در ایران می باشد.
برای اطلاع از قیمت ماشین آلات بسته بندی ما با تلفن ۰۹۱۲۳۷۹۸۶۲۶ تماس بگیرید.

حتما ببینید

بسته بندی قندوشکر

نکات مهم بسته بندی قند و شکر

قند و شکر از جمله محصولات خوراکی است که در بین مردم خریداری و مصرف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *